משרד הפרסום אקסקטיב מרקטינג (אקזקטיב מרקטינג) חושף כיצד מנהלים נוכחות חיובית ברשת

אנו נמצאים בתקופה שבה אף אחד לא יכול באמת להבין עד כמה רחב ועמוק המידע שנמצא ברשת. חלק גדול מהמידע הזה הוא ניטרלי מבחינה עסקית או מוסרית אבל חלק לא פחות גדול הוא בעל היבטים מאוד ברורים, או חיוביים או שליליים. אם אתם רוצים להימנע מנוכחות שלילית או למזער אותה ככל שניתן, אתם לא יכולים למחוק כל היבט מזיק. הדרך היותר טובה, מועילה ונכונה, כפי שחושפים במשרד הפרסום אקסקטיב מרקטינג היא לנהל נוכחות חיובית ברשת. מיד תבינו מה זאת אומרת ואיך עושים את זה.

נוכחות חיובית נבנית ומצטברת

נוכחות חיובית יכולה להתחזק ברשת על בסיס כלים שונים ושימוש נכוון בפלטפורמות מגוונות. אבל עוד לפני שנרד לפרטים בעניין זה חשוב להבין שנוכחות חיובית איננה ריצת ספרינט. ניתן וחשוב להתייחס לזאת בתור ריצת מרתון, כלומר ריצה למרחקים ארוכים. כדי לייצר נוכחות חיובית ברשת, חושפים מומחי הפרסום של אקזקטיב מרקטינג שצריך לבצע את הצעדים הנדרשים לאורך זמן. ברגע שמפסיקים לנהל את הנוכחות החיובית, ההשפעה של המסרים הרצויים הולכת ונמוגה, הולכת ומתפוגגת.

הכנסת תכנים חיוביים, איפה שרק אפשר

תכנים חיוביים שיוצרים נוכחות חיובית יכולים להגיע בצורות שונות ובניסוחים שונים. לדוגמא, אם ביצעתם פעולה חיובית בעולם הממשי, חשוב לפרסם אותה ולהביא אותה לידי ביטוי בערוצים כגון פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכדומה. ברגע שקיבלתם ביקורת טובה מלקוח או מכל אדם שאתם עובדים מולו, בקשו רשות להעלות את זה לרשת. אקסקטינג מרקטינג חושפים שאם מפרסמים ביקורת טובה לא בעילום שם אלא בציון פרטי הממליץ או המגיב, האפקט גדל. אפשר לחשוב על עוד הרבה סוגים של תכנים חיוביים, למשל כדאי לפרסם ברשת גם באתרי מאמרים, בבלוגים ובפרסומים אחרים. המידע לא חייב להיות דווקא מהסוג ה"מלטף". אם יש לכם מידע בתחום מקצועי או בתחביב מעניין, שתפו את הציבור ואת הגולשים. מידע מעניין או מועיל למישהו מחזק מאוד את הנוכחות החיובית שלכם.

מהי דחיקת תוצאות שליליות

משרד הפרסום אקזקטיב מרקטינג חושף שיש עוד היבט מאוד חשוב לניהול נוכחות חיובית ברשת. ההיבט הזה בא לידי ביטוי כאשר פורסם עליכם מידע שקרי, רכילות גסה, ביקורת מכוערת וכדומה. בית המשפט כיום מתקשה לתת מענה לדברים כאלה. אם פעם היה מקובל לתבוע כנגד לשון הרע, ברשת זה פשוט לא יעיל בדרך כלל. מה שכן יעיל בצורה טובה זה צעד שנועד לדחוק את התוצאות השליליות אל השוליים. ברגע שיצאו מטעמכם הרבה פרסומים חיוביים, מאמרי תדמית, חוות דעת חיובית, פוסטים מחויכים וכדומה, הדברים השליליים ידחקו מעל סדר היום. מכיוון שאף אחד כמעט לא מחפש בגוגל פרסומים ישנים, מעמודים לא מקודמים או תוצאות חיפוש ישנות, האפקט שמתקבל חיובי וחזק ביותר.