טיפים לבחירת משרד פרסום בחסות און יבין

בחירת משרד פרסום לצורך קמפיין כזה או אחר מחייבת כמובן תשומת לב רבה. אמנם לא מדובר בחוזה ל-20 שנה, אולם גם אין זו רכישה מזדמנת. הקשר בין המפרסם לבין משרד הפרסום הנבחר הוא בהחלט משמעותי מאוד, שכן ראשית, בכל קמפיין פרסומי שהוא מושקעים לא מעט משאבים ובראשם כמובן זמן וכסף, שנית, מידת האפקטיביות של השיווק, בין אם זה המקוון ובין אם זה המתבצע אופליין, משפיעה באופן דרמטי על העסק ואף עשויה במקרים מסוימים לחרוץ את גורלו, ושלישית, קמפיין פרסומי איכותי לא רק מגדיל את מאגר הלקוחות של המפרסם ואת רווחיו אלא גם עוזר לו להבין טוב יותר את החזון שלו, את הבחירות האסטרטגיות שלו ובאופן כללי להתנהל בצורה מושכלת יותר.

און יבין הוא אחד הפרסומאים המנוסים והמעודכנים. הוא משמש כמנכ"ל משותף של "אקזקטיב", משרד פרסום המשלב שיווק מיתוג ופרסום אונליין עם פעילות אופליין ויוצר בין כל אלה סינרגיה מנצחת – ובהחלט כדאי להקשיב לטיפים שלו בדבר בחירת משרד הפרסום המתאים ביותר לצרכים שלכם.

משרד קטן או משרד ענק?

אלא אם כן אתם קוקה קולה או מפעל הפיס, און יבין ממליץ לכם להעדיף משרדי פרסום קטנים יחסית. הסיבה לכך פשוטה: במשרדים אלה יתאמצו יותר בשבילכם. אנשי המקצוע, הלא פחות טובים מאלה המועסקים במשרדי העסק בתחום, יכירו אתכם ואת העסק שלכם טוב יותר, יקדישו זמן רב יותר למציאות פתרונות השיווק והפרסום האופטימליים עבורכם, יהיו זמינים עבורכם כמעט כל הזמן ולא רק יעניקו לכם הרגשה שאתם הדבר הכי חשוב עבורם אלא יתנהלו כך באמת.

למה כדאי לבחור משרד פרסום שמתמחה בדיגיטל?

משרדי הפרסום הוותיקים התפתחו בעולם נטול אינטרנט, ובאופן טבעי המומחיות העיקרית שלהם היא בקמפיינים מבוססי מדיה ישנה – שלטי חוצות, רדיו, טלוויזיה, עיתונות וכו'. אמנם רובם ככולם מפעילים מחלקות לשיווק דיגיטלי אולם עדיין בסיס המומחיות שלהם הוא אופליין. עולם הפרסום של ימינו, לעומת זאת, הולך לכיוון האונליין וכך למשל ב-2014 הפרוסה של האינטרנט היוותה 22% מתוך כלל עוגת הפרסום, עלייה של לא פחות מ-24% (!) ביחס ל-2013. המגמה מן הסתם תימשך ואף תתעצם בשנים הקרובות ומסיבה זו ממליץ און יבין, ובפרט לעסקים קטנים ובינוניים, לחפש משרדי פרסום שמתמחים בדיגיטל מלכתחילה שכן ישנו הבדל משמעותי בין פרסום אופליין לפרסום אונליין.

למה און יבין ממליץ לשתף את האינטואיציה בבחירה?

משרד פרסום בהגדרתו הוא חברה, אבל כמובן שבסופו של דבר מדובר בבני אדם שעובדים באותו משרד – ועל כן ישנה חשיבות גם לאינטראקציה עם אותם אנשי מקצוע.

מסיבה זו כדאי לשתף גם את האינטואיציה בבחירת משרד הפרסום, וזאת כמובן לאחר פגישת היכרות עם אנשי כמה משרדי פרסום. לא מדובר רק על כימיה טובה אלא גם על תפישת עולם שמבטיחה כי הקמפיינים השיווקיים השונים יבוצעו לאור אותם ערכים שבהם גם אתם דוגלים.

להשמיע את דעתך