סיור יפני במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי

אמנם אנחנו נמצאים במרכז צמרת שבתל אביב, אך ההרגשה פה היא של חוויה יפנית אמיתית. מסעדת מר וגברת לי מביאה לתוך העיר את המטבח האסייתי תוך שהיא מקפידה על כל הפרטים שהופכים את המטבח לייחודי; העיצוב, ההגשה ושילוב הטעמים הנפלא.

כל מי שמכיר את המטבח האסייתי יודע שכדי להגיש חוויה אותנטית יש צורך לדייק בכל הפרטים השונים, הגדולים והקטנים ומשמעות הדבר שהמקום צריך להיות מעוצב בקפידה, שהמנות חייבות להיות טריות והטעמים מוכרחים לעורר את כל החושים. הביקור שלנו במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי היה חוויה אסיאתית אמיתית. המסעדה עונה על כל הציפיות, מרגע הכניסה אליה ועד לעזיבה ואנחנו נשמח מאד לחזור אליה שוב.

בפתח המסעדה חיכתה לנו מארחת נחמדה שהציעה לנו לשבת במקום במהרה וכבר מההתחלה היה לנו נעים במקום. כל מי שנכנס למסעדה שם לב כי היא מעוצבת בהקפדה רבה; החל מהכניסה הנעימה, המרפסת שמקורה בגזיבויים מעוטרים ועד לספות המפנקות שמעניקות אירוח מושלם. אגב, מיד כשהגיעו המנות שמנו לב כי כל פרט על הצלחת מעוצב גם הוא ונראה שמי שהקים את מר וגברת לי רצה להעביר חוויה של אוכל ועיצוב, חוויה שמעוררת את כל החושים.

התפריט                                     

התפריט המגוון של מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מציע שפע של מנות אסייאתיות כשההשארה להכנתן מגיעה מיפן, תאילנד ושאר מטבחי המזרח הרחוק. כל אחת מהמנות מורכבת משילוב של חומרים מדוייקים, תבלינים עדינים ועיצוב מוקפד שעושה כבוד למטבחי המקור. בין המנות ניתן לבחור בין סלטים, סושי וסשימי, מגוון שיפודים, מנות מוקפצות על הווק ומנות מאודות.

חשוב לציין כי לא כל מסעדה אשר מגישה מנות אסייאתיות מציעה תפריט מגוון כל כך של מנות ולא כל אחת עומדת כראוי במשימה ליצור חוויה קולינרית שלמה כפי שמצליחה לעשות מסעדת מר וגברת לי. יש לציין שכל אחת מהמנות שאנחנו הזמנו במסעדה עלתה מעל ומעבר לציפיות שלנו.

ההתלהבות הגדולה ביותר שלנו היתה ממנת "באן טלה"- לחמניה מאודה ממולאת תבשיל טלה שעשוי עם סויה וסוכר דקלים בתוספת ירקות. אמנם כל המנות שהזמנו היו נפלאות, אך מנת באן הטלה הפתיעה אותנו במיוחד בנראות ובדיוק הטעמים ולכן נשמח להמליץ עליה.

השירות

לאורך כל השהות שלנו במסעדה נהננו מהשירות האדיב. החל מהמארחת שקיבלה אותנו בנעימות, ההמלצה של המלצרית על המנות שהראתה בקיאות יוצאת דופן בתפריט ועד לארוחה עצמה. כל מנה שמוגשת במסעדה היא תענוג לעיניים ושמחה רבה לחייך. יש לציין כי המסעדה היתה מלאה ולמרות זאת הנקיון היה כפי שיש לצפות ממסעדה, הכל מבריק, כולל הדלפק, השירותים והרצפה.

לנו נראה כי המקום יודע לתת שירות ברמה גבוהה מאד והוא מקפיד על כל הפרטים של החוויה ולא רק על המרכיבים שנמצאים בצלחת. מסעדה אשר יודעת שהאירוח הוא חלק מהחוויה היא מסעדה שעושה חשק לחזור אליה שוב.

להשמיע את דעתך